مانور بازگشایی مدارس منطقه 12

تهران (پانا) - در راستای آماده سازی مدارس، در وضعیت زرد و قرمز درفضای حقیقی و مجازی مانور بازگشایی در مدارس منطقه 12 اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس منطقه 12

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 12، در راستای آماده سازی مدارس در وضعیت زرد و قرمز درفضای حقیقی و مجازی مانور بازگشایی در مدارس منطقه اجرا شد.

حمید شاه منصوری، مدیر منطقه با تأکید بر اهمیت آمادگی برای بازگشایی مدارس بیان کرد: طی یک برنامه ریزی منظم از سوی ستاد پروژه مهر شرایط برای بازگشایی مدارس در منطقه طبق چک لیست های مشخص شده، که به مدارس ارسال شده و در مانورهای برگزار شده توسط مدارس انشاءالله یک بازگشایی خوب و بدون نقص را در مدارس سطح منطقه شاهد خواهیم بود.
در ادامه امیرعسگری، دبیر پروژه مهر منطقه به بیان وضعیت های سفید، زرد و قرمز پرداخت و از همراهی مدیران مدارس تشکر و قدردانی کرد.
در این مانورها سطح آمادگی مدارس جهت بازگشایی در وضعیت حضوری و مجازی بررسی شد و مدیران محترم مدارس با همکاری سایر عوامل اجرایی شرایط لازم برای بازگشایی از 15 شهریورماه را آزمایش کردند.
از جمله اقدامات انجام گرفته در این مانور، آماده سازی مدرسه از حیث پروتکلهای بهداشتی نظیر ضدعفونی سطوح، تهیه مواد شوینده، جانمایی دانش آموزان در وضعیت آموزش حضوری، اعلام حضور دبیران و دانش آموزان در یک زمان خاص در سامانه شاد و دیگر سامانه های مکمل مدرسه، ارائه برنامه درسی و معرفی لیست کلاس درسی و... بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار