کانال اولیای پایه اول شهر تهران در بستر شبکه شاد راه اندازی شد

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون ابتدایی از راه اندازی کانال اولیای پایه اول شهر تهران درشبکه شاد با هدف ترویج گفتمان های تربیتی و آموزشی بین خانه و مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کانال اولیای پایه اول شهر تهران در بستر شبکه شاد راه اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ربوشه معاون ابتدایی شهر تهران، با جمعی از آموزگاران پایه اول تشکیل جلسه داد. در این نشست تخصصی، ربوشه بر آموزش اولیای پایه اول به عنوان دستیاران آموزگاران در منزل در دوره کرونا تاکید کرد. دراین رابطه، تهیه سرفصل های « آموزشی - تربیتی» مورد نیاز اولیا در دستور کار کارگروه قرار گرفت. درادامه آموزگاران هر یک موضوعات مورد نیاز اولیا را در قالب تولید درسنامه، تبیین ساختار و اهداف کتب درسی، ارتقای کاربری شبکه شاد، اختلالات یادگیری و... را پیشنهاد دادند.

ربوشه گفت: پس از تدوین و تنظیم مجموعه ای از سرفصل های منطبق با شرایط فعلی و ارسال آن به مدارس، مدیرمدرسه با دعوت از اساتید خبره و با بهره گیری از شبکه شاد وانواع آموزش های برخط، اولیای پایه اول را براساس چارچوب تعیین شده مورد آموزش قرار می دهد.

وی افزود: با هدف تکوین آموزش اولیا و تسری فرهنگ گفتمان های تربیتی - آموزشی با اولیا، کانال «اولیای پایه اول شهر تهران » به نشانی @firstsaintsدر بستر شبکه شاد راه اندازی شده تا اولیای محترم، مطالب مورد نیاز خود را که منتج به یادگیری عمیق تر در دانش آموزان می شود را فرا بگیرند و در این راستا از حمایت اداره روابط عمومی شهر تهران قدردانی کرده و پیگیری پروژه آموزش اولیا را تا حصول نتیجه مطلوب به اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار