محمدی: همه همکاران باید به تکنولوژی روز آموزشی مجهز باشند

تهران (پانا) - جلسه پروژه مهر منطقه۱۲ با حضور حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای ستاد پروژه مهر منطقه در سالن شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: همه همکاران باید به تکنولوژی روز آموزشی مجهز باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در راستای اهداف پروژه مهر و نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399، جلسه پروژه مهر منطقه 12 با حضور محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای ستاد پروژه مهر این منطقه در سالن شورا برگزار شد.

در ابتدا حمید شاه منصوری مدیر منطقه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، توضیحاتی را در باب خدمات و فعالیت های برنامه ریزی آموزشی در فضای مجازی و ثبت نام و ساماندهی و در زمینه بازگشایی مدارس ارائه کرد و از زحمات همکاران در این ایام علی الخصوص به جهت ثبت نام و نظارت بر ثبت نام در سامانه کتاب تشکر کرد.

در ادامه محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین و تبریک هفته دولت به نمایندگی مدیر کل محترم از زحمات همه همکاران محترم در این شرایط تشکر ویژه دارم، امسال شکل جلسات متفاوت از سایر سال های گذشته است و همکاران مشکلات زیادی را تحمل کردند.

وی افزود: ما سه وضعیت سفید و زرد و قرمز را برای آمادگی مدارس برای مقابله با ویروس کرونا تعریف کرده ایم و حتی در وضعیت سفید یعنی اینکه کرونا هنوز هست ولی با تعداد بیمار کمتر و فقط در صورت سبز بودن امکان حضور همه دانش آموزان در مدرسه وجود دارد.

محمدی در ادامه با تأکید بر اهمیت تکنولوژی آموزشی افزود: همه همکاران اعم از آموزشی و دفتری باید به تکنولوژی روز آموزشی مجهز باشند تا در این زمینه و شرایط فعلی که بدلیل این بیماری بوجود آمده به بهترین شکل ممکن آموزش ها را ادامه دهند.

در ادامه عسگری دبیر پروژه مهر منطقه 12گفت: ثبت نامی های منطقه بیش از نود درصد در سناد انجام شده و در بحث هدایت تحصیلی تقریبا همه موارد بدون مشکل انجام شد و با توجه به تعداد زیاد اتباع جای شکر از همکاران دارد. بدلیل عدم قطعیت ایام بیماری سه سناریو برای وضعیت سفید زرد و قرمز چند تا برنامه متغیر تدارک دیده ایم و چند جلسه بصورت مجازی مدیران مدارس توجیه شده اند.

وی افزود: آموزش های مجازی ویژه معلمان و تولید محتوا در مدارس در حال انجام هستند و برنامه ریزی کرده ایم که در تولید محتوا یک ماه جلوتر از برنامه باشند و همچنین جلسات متعددی را در زمینه پروژه مهر برگزار کرده ایم و به حمدالله در زمینه ساماندهی و امتحانات به خوبی انجام شد.

در پایان جلسه مسئولین کارگروه های مختلف به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار