هیئات مذهبی گلستان در دهه اول محرم برگی زرین در تاریخ را رقم زدند

گلستان(پانا)- رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان گفت هیات های مذهبی گلستان در دهه اول محرم برگی زرین در تاریخ را رقم زدند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هیئات مذهبی گلستان در دهه اول محرم برگی زرین در تاریخ را رقم زدند

به گزارش مهر، علی اسدی شامگاه یک شنبه در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی استان در دهه اول محرم، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ارائه دستورالعمل ها و ضوابط برگزاری مراسم در دهه محرم و به تبع آن محدودیت های موجود در برگزاری مراسم مذهبی، شاهد برگزاری باشکوه و پر رونق مراسم عزای اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر استان بودیم.

وی اضافه کرد: هیات های مذهبی گلستان در دهه محرم امسال با توجه به شیوع کرونا و رعایت پروتکل ها برگ زرینی در تاریخ را رقم زدند.

اسدی ضمن تشکر از مدیران، دست اندرکاران، مداحان و ذاکران، روحانیون و برگزارکنندگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) جهت برگزاری باشکوه عزای سیدالشهدا، از عزاداران حسینی که با رعایت دستورالعمل ها و همکاری کامل با دست اندرکاران برگزاری مراسم مذهبی در هیئات، حسینیه ها، مساجد و تکایا عظمت مثال زدنی را در اقامه عزای سبط نبی مکرم اسلام(ص) به نمایش گذاشتند، قدردانی کرد.

وی همچنین از همت خیران و عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع)، استاندار استان، نماینده ولی فقیه، علما، مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان، نیروهای انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، اعضای شوراهای هیئات مذهبی و کانون مداحان، صداوسیما و رسانه ها، مدیریت های شهری شهرداری ها و سایر اعضای ستاد محرم استان تشکر کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل هیات مذهبی در اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در محرم و صفر که به فرموده حضرت امام(ره) اسلام را زنده نگه داشته اند از تبعیت مدیران هیئات مذهبی و سایر دست اندرکاران هیئت ها در رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد بتوانیم در محرم سال ۱۴۰۰ مراسم مذهبی محرم را با شکوه بیش از این به عمل آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار