تیم جدید مهدی طارمی امروز رسما معرفی می‌شود

تهران (پانا) - سرانجام پس از هفته‌ها انتشار اخبار متفاوت درباره مهدی طارمی، قرار است تا ساعات پایانی امشب تیم جدید آقای گل لیگ برتر پرتغال به صورت رسمی معرفی شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم جدید مهدی طارمی امروز رسما معرفی می‌شود

به گزارش maisfutebol ، براساس تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مهدی طارمی تهران را به مقصد لیسبون ترک کرده است و در حال حاضر در پرتغال حضور دارد.

هر چند اسپورتینگ لیسبون در مذاکرات طارمی با پورتو دخالت کرد و پیشنهادی گران‌تر از پورتو به او داد اما این پیشنهاد مالی تصمیم مهاجم 28 ساله تیم ملی ایران را تغییر نداد و او به عقد قرارداد رسمی با پورتو بسیار نزدیک شده است.

طبق اطلاعات رسیده، توافق نهایی بین ریو آوه و پورتو انجام شده و قرارداد این انتقال امروز امضا خواهد شد. این توافق البته شامل تعیین تکلیف نهایی آندره پریرا مهاجم پورتو هم خواهد بود که احتمالا به صورت قرضی در قبال انتقال مهدی طارمی راهی ریو آوه خواهد شد. همچنین ریو آوه در تلاش است تا یک بازیکن دیگر را هم از پورتو به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

مهدی طارمی که در این فصل توانست 18 گل در 30 بازی برای ریو آوه به ثمر برساند، امروز قراردادی چهار ساله را با پورتو امضا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار