احمدی: سامانه شاد به شکل فنی و محتوایی و زیرساختی مورد ارزیابی قرار گرفت

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد که آموزش و پرورش برای اینکه این دانش‌آموزان از تحصیل بازنمانند، برنامه‌های متنوعی دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
احمدی: سامانه شاد به شکل فنی و محتوایی و زیرساختی مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش خانه ملت ، محمدرضا احمدی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در دنیا، مقوله آموزش را به طور کلی تحت تأثیر قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس اعلام یونسکو، تحصیل 90 درصد دانش آموزان دنیا با شیوع این ویروس دچار تغییر و تحول شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش در کشور ما با برنامه‌ریزی‌های وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش به نسبت سایر کشورها از کیفیت مناسبی برخوردار بود، افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز نظارت دقیقی بر موضوع آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان داشت و برنامه‌های وزارتخانه‌ها را به شکل دقیقی رصد کرد.

وی اضافه کرد: سامانه شاد در آخرین نشست کمیسیون به شکل فنی و محتوایی و همچنین به شکل زیرساختی مورد ارزیابی قرار گرفت و در این زمینه یکی از ضرورت‌های پیش رو برای آغاز سال تحصیلی دسترسی حداکثری دانش آموزان به شبکه شاد است.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر 3.5 میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا به دانش آموزانی که با سامانه شاد دسترسی ندارند، از طریق صدا و سیما و بسته‌های آموزشی توزیعی آموزش را ارائه دهد تا هیچکس به دلیل عدم دسترسی به شاد از تحصیل باز نماند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری اینکه این عدم دسترسی به دلیل عدم آنتن دهی اینترنت در کشور و نداشتن تبلت و گوشی هوشمند است، یادآور شد: آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید را از 15 شهریورماه آغاز می‌کند و امیدواریم با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه برای اقشار مختلف دانش آموزی، سال تحصیلی به نسبت بهتری را نسبت به نیمسال دوم سال گذشته، داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار