کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - جانشین پلیس پیشگیری تهران، از کشف ۲۰۰ هزار عدد لوازم و تجهیزات رایانه از انباری در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، گفت: مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد در کنترل خودروهای مواصلاتی به شهر تهران و رصدهای اطلاعاتی دریافتند مالک انباری مقادیر فراوانی کالای قاچاق را در انباری اش در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری امین آباد موفق به شناسایی محل انباری در جنوب تهران و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری با همکاری نگهبان آن مقدار زیادی تجهیزات و لوازم جانبی رایانه قاچاق در آنجا تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهمان و بازرسی اخذ و روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری ۲۰۰ هزار عدد تجهیزات و لوازم جانبی رایانه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است که متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار