سریال «نجلا» چند روز قبل از اربعین آماده پخش می شود

تهران (پانا) - تهیه‌کننده سریال «نجلا» با بیان اینکه ۳۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه مناسبتی باقی مانده است، اعلام کرد که «نجلا» چند روز قبل از اربعین روانه آنتن خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سریال «نجلا» چند روز قبل از اربعین آماده پخش می شود

به گزارش ایسنا، سعید سعدی ـ تهیه‌کننده «نجلا» درباره زمان پخش این سریال گفت: هنوز در مرحله تولید هستیم. حدودا ۳۰ درصد از کار تصویربرداری باقی‌مانده است و ان شاءالله برای ایام اربعین آماده پخش می‌شود.

سعدی به این پرسش که آیا ویروس کرونا تولید و پخش سریال آن‌ها را به تاخیر انداخته است؟ پاسخ منفی داد و گفت: از همان ابتدا قاعده‌ بر پخش سریال نجلا در ایام اربعین بوده و پخش این سریال به تاخیر نیفتاده است. «نجلا» ویژه اربعین است.

او افزود: حدود سه ماهی می‌شود که کار تصویربرداری سریال را شروع کرده‌ایم و به خاطر کرونا توقفی در کار نداشتیم.

به گفته سعدی تاکنون همه بازیگران سریال «نجلا» مقابل دوربین رفته‌اند و همچنان مشغول کارند.

سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۵ قسمت برای پخش در ایام اربعین حسینی از شبکه سه سیما آماده می شود.
حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار