هر خانه یک حسینه در تاسوعا و عاشورای حسینی

شهرقدس(پانا)- به علت شیوع ویروس کرونا در ایران به ویژه شهرقدس، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین رنگ و بوی تازه ای گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هر خانه یک حسینه در تاسوعا و عاشورای حسینی

متاسفانه شیوع ویروس کرونا در ایران به ویژه شهرقدس خسارات متعددی را در پی داشته است که نه تنها منجر به مرگ عزیزانمان شده، بلکه موضوعات دیگری را نیز تحت شعاع قرار داده است، آیین سوگواری محرم نیز از این موضوع مستثنی نبوده و شیوع این ویروس منحوس رنگ و بوی عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین را از سال‌های گذشته متمایز کرده است.

با وجود این بیماری همه‌گیر، آحاد مردم و هیئات متعدد از تلاش‌های خود دریغ نکردند و مراسم عزاداری محرم را هرچند متفاوت تر از سال های قبل اما با شکوه و شایسته برگزار کرده اند.

در این راستا هیئت عزاداران حضرت علی اصغر (ع) مراسم عزاداری محرم را با مداحی حسن خراسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای عزاداران آقا اباعبدالله الحسین شد.
گفتنی است این مراسم با شعار هر خانه یک حسینیه، به نیابت از شهدا طی شب های متوالی ایام محرم با حضور اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستانی به عمل آمد.

در ادامه این مراسمات ضمن دعوت از خانواده معزز شهدا یاد و خاطر شهیدان والامقامی چون شهید سید حسین نوراللهی، غلامرضا وسلیم پور، غفارعلی نوروزی، صفرخانی، عبدالملکی، شهیدان ربیعی، کاظمی، شهیدان شیر دم و دیگر شهیدان معظم مورد احترام و تجلیل قرار گرفت.

خبرنگار: پردیس سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار