دمای هوا در اصفهان افزایش می‌یابد

اصفهان (پانا) _ کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد دمای هوا در روزهای پیش رو، روندی افزایشی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوا در اصفهان افزایش می‌یابد

به گزارش اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، ابراهیم هنرمند گفت: باتوجه به استقرار جوی به نسبت ناپایدار روی استان اصفهان در سه روز پیش رو اشاره و اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت، کمی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق شرقی استان گاهی با گرد و خاک محلی همراه است، افزود: غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: در این بازه کاشان و چوپانان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار