ضرورت بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور

تهران ( پانا) - مدیرفعال در  حوزه احداث و بازسازی جایگاه‌های سوخت در کشور برضرورت بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور تاکید می‌کند و می‌گوید نصف این جایگاه‌ها قدمت بالای سی سال دارند .

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور

رضا نصیروند علی بابالو، مدیرفعال در حوزه احداث و بازسازی جایگاه‌های سوخت در کشور گفت: نزدیک به هجده سال در زمینه ساخت و ساز جایگاه، سوخت، تعمیرات و بازسازی در تهران و حومه تهران و شهرستان‌ها فعالیت داریم. در حال حاضر 247 جایگاه سوخت در تهران وجود دارد که 141 داخل پایتخت و مابقی در حومه قرار دارد.

وی افزود: به جرات می‌گویم که نصف این جایگاه‌ها قدمت بالای سی سال دارند که اگر با یک طرح توجیهی از طرف ما و ورود سرمایه گذار صورت بگیرد شاهد جایگاه‌های سوخت استاندارد و چشم انداز با طراحی زیبا در سطح شهر‌ها خواهیم بود.

خالق و نویسنده اصول طراحی و اجرایی جایگاه‌های مدرن ادامه داد: خیلی جالب است که بدانید من از همان دوران کودکی عاشق بوی بنزین بودم و شاید این علاقه مندی من به بوی بنزین باعث شد تا در زمینه جایگاه‌های سوخت فعالیت داشته باشم. البته پیشتر پدرم در شرکت نفت و فرآورده‌های سوختی فعالیت داشتند و این بی تاثیر در روند کاری من نبوده است.

مدیر شرکت راهیان سبز فراز، به رمز موفقیت خود اشاره کرد و گفت: از همان دوران بچگی و نوجوانی مستقل بودم و سعی می‌کردم با تکیه بر استعداد و توانمندی خودم، دست به کاری بزنم که این خودکفایی و البته پشتکار و وام گرفتن از تجربیات پدرم بسیار به من کمک کرد.

علی بابالو تصریح کرد: یکی از اقدامات اصلی ما در شرکت راهیان سبز فراز بازسازی جایگاه‌های سوخت قدیمی در سطح کشور است. طراحی زیبا، استاندارد جایگاه‌ها هم در ذهنیت رانندگان تاثیر خوبی دارد و همانطور که گفتم برای صاحبان کسب و کار که می‌خواهند تبلیغات داشته باشند می‌تواند مفید باشد. مهمتر از آن بسیار در فضای مجازی و حقیقی شاهد آتش گرفتن خودروها و وسایل نقلیه و آسیب دیدن راننده‌ها بودیم که با نگاه ویژه به بازسازی استاندارد، این اتفاقات ناگوار پیشگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار