هراز و کندوان‌از بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود

تهران ( پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در محور هراز، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز - شنبه - در روزهای‌ یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد، از رودهن به آمل و در کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هراز و کندوان‌از بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش روز شنبه این مرکز و براساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، هم اکنون اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌ آزادراه‌ کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

‌ آزاد کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج و آزادراه‌ کرج-‌تهران پرترددترین جاده‌های کشور در شبانه روز گذشته گزارش شد.

بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات ۱۹ تا ۲۰

کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد ۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل از کاهش ۱۸.۴ درصدی ترددها خبر می دهد که در همین مدت‌ سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۹.۲ درصد بوده است. بیشترین تردد نیز بین ساعت های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعتهای ۴ تا ۵ بامداد ثبت شد.

تردد روان در جاده‌های تهران-شمال

دوربین‌های نظارت تصویری هم اکنون تردد روان را در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

‌کندوان از ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز (شنبه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

هراز از ساعت ۱۴ امروز یک‌طرفه می‌شود

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز و روزهای‌ یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه‌ تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مرکز در خصوص یکطرفه شدن محور هراز و کندوان‌ در ساعات امروز (شنبه) اعلام کرد: در محور آستارا- اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یکشنبه پیشِ رو ۹ شهریور ممنوع است.

در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز یکشنبه پیش‌ِ رو ممنوع است.

در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۹ شهریور ‌ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

محدودیت تردد کامیون در محورهای فیروزکوه و کندوان

در ‌محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلرها ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی فردا (یکشنبه) و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

همچنین در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر، تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یکشنبه ۹ شهریور از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

البته در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و با هدف تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق از سوی ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

محورهای مسدود شریانی

شمشک - دیزین، شهداد - نهبندان، محور خرم‌آباد - پلدختر، محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور رامیان- اولنگ- شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

محدودیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و تهران-مشهد تا ۱۱ شهریور

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز سه شنبه ۱۱ شهریور در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در جاده‌های سلفچگان-قم و محور قدیم رشت-قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار