جاده گردشگری آبپخش افتتاح شد

بوشهر(پانا)_ به مناسبت بزرگداشت هفته دولت روز جمعه در آیینی، جاده گردشگری آبپخش شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جاده گردشگری آبپخش افتتاح شد

به گزارش ایرنا، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر دراین آیین با تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: یکی از کارکردهای مهم دولت تدبیر و امید توجه و توسعه زیرساخت‌های اساسی در استان بوشهر است.

مهرداد ستوده افزود: توسعه پروژه‌های سد سازی یکی از مهمترین اقدام‌های این دولت در چهار سال اخیر است طوریکه در زمان حاضر 6 سد در استان بوشهر در دست اجرا است و به زودی شماری از آنها آبگیری می‌شود.

وی گفت: مسیر گردشگری و راه دسترسی به نخیلات که امروز در بخش آبپخش به بهره‌برداری می ‌رسد به عنوان یکی از مسیرهای مهم گردشکری جنوب کشور معرفی خواهد شد.

حمید رضا علم مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در زمان حاضر در شهرستان دشتستان چندین پروژه راهداری با اعتبار 35 میلیارد تومان در دست اجرا و تکمیل است.

فرماندار دشتستان نیز با تشریح اقدامات دولت از ساخت مرکز جامع سلامت در بخش آبپخش و تکمیل ساختمان بهزیستی و بخشداری آبپخش و اجرایی شدن طرح آب شیرین کن این بخش خبر داد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مشکلات و دغدغه کشاورزان منطقه را خام فروشی خرما و نبود قیمت اساسی برای این محصول عنوان کرد.

در این آیین جاده گردشگری و دسترسی به نخیلات بخش آبپخش بطول 10 کیلومتر از تل سبز تا روستای بند "محمد عبدالله" آبپخش با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار