امام جمعه اردستان خبر داد:

افتتاح ۱۰۸ طرح در اردستان به مناسبت هفته دولت

اردستان(پانا)- امام جمعه اردستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۸ طرح در اردستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۰۸ طرح در اردستان به مناسبت هفته دولت

حجه الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت ۲ مرد بزرگ روزگار، رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیری قرار داریم که متدین متعهد، مردمی و ولایتمدار بودند، به تعبیر امام (ره) باهم حرکت کردند و به سوی خدا رفتند.

وی افزود: خداوند متعال و مردم حامی انقلاب بودند و از این رو تاریخ شهادت آنها مبدایی شد برای ارزیابی خدمات دولتمردان که از دوم تا هشتم شهریورماه با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

امام جمعه اردستان ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۸ طرح به مناسبت هفته دولت در اردستان تصریح کرد: از کسانی که کمک می‌کنند شهرستان روبه رشد باشد و مردم بیشتر خدمات دولت را شاهد باشند، سپاسگزاری می شود.

بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان اردستان با حضور معاون وزیر بهداشت

فرماندار اردستان نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌ها، گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی اردستان در هفته آینده با حضور معاون وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

حمید رضا تاملی تصریح کرد: در هفته گذشته با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، افتتاح زمین چمن اردستان که از مطالبات معطل مانده شهرستان بود، محقق شد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: پروژه های بخش مخابراتی شهرستان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد.

تاملی با اشاره به بهره برداری از کارخانه نخکاران، تاکید کرد: این کارخانه که در سال گذشته با ورشکستگی روبرو شده بود؛ امسال با پیگیری های به عمل آمده به سرمایه گذار جدید واگذار شد و کارگران آن مشغول کار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار