اتصال ۱۶۰۰ نقطه آذربایجان شرقی به شبکه دولت

تبریز(پانا) _ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرد اتصال شبکه دولت در استان به بیش از یک هزار و ۶۰۰ نقطه رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اتصال ۱۶۰۰ نقطه آذربایجان شرقی به شبکه دولت

حمیدرضا قاسم‌زاده افزود: ارتباط شبکه‌ای و ویدیویی استانداری با همه فرمانداریها و بخشداری‌های استان برقرار است، چرا که استفاده از فناوری‌های نو از راهکار‌های تسهیل امور است و بر همین اساس مهندسی مجدد فرآیند‌ها در این استانداری آغاز شده است.

وی اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی و استفاده از فناوری‌های نو در دستگاه‌های اجرایی، توسعه دولت الکترونیک و فرهنگ‌سازی مالی از جمله راهکار‌های مهم برای ارتقای خدمات‌رسانی این دستگاه‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: این معاونت، ساختار جدید و توسعه یافته معاونت اداری و مالی است که ۲۴ وظیفه اصلی از جمله نظارت بر اجرای طرح‌های مطالعاتی و تهیه برنامه استراتژیک بلندمدت استانداری را بر عهده دارد.

قاسم زاده با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت نیروی انسانی در ادارات دولتی، ادامه داد: برای توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت کارکنان باید برنامه‌ریزی شود و در این راستا بیش از ۱۱۵ هزار نفر ساعت دوره آموزشی و ۸ کارگاه علمی تخصصی برای کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به تدوین ۲ عنوان کتاب با عنوان راهنمای مدیریت در استانداری و کارنامه عملکرد طرح‌های پژوهشی استانداری یادآوری کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، اولویت‌های پژوهشی استانداری را در ۴۷ محور احصا کرده و بر اجرای برنامه‌های پژوهشی دستگاه‌ها نیز نظارت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ادامه داد: استانداری آذربایجان شرقی، رتبه برتر کشور را در زمینه پژوهش کسب کرده و این استان به عنوان حامی پژوهش در کشور شناخته شده است.

قاسم زاده، با اشاره به استقرار میز خدمت در دستگاه‌های دولتی استان گفت: برای مدیریت خدمت‌رسانی به مردم و پاسخگویی به مراجعان، کارگروه مشورتی در استانداری ایجاد شده است و بررسی‌های لازم برای تفکیک خدمات‌دهی را انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه استانداری یک دستگاه فرابخشی است و مراجعات به استانداری معمولا به خاطر عملکرد دستگاه‌ها است، بنابراین باید تلاش کرد تا علاوه بر سامانه سامد، از نمایندگان ادارات در میز خدمت استانداری نیز استفاده شود تا پاسخگویی به مردم مطلوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار