جدال توئیتری نماینده مجلس و مشاور روحانی درباره «هفت تپه»

تهران (پانا) - حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری و احمد نادری، نماینده تهران در مجلس یازدهم درباره نحوه خصوصی‌سازی در شرکت هفت‌تپه نکاتی را در توئیتر مطرح کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جدال توئیتری نماینده مجلس و مشاور روحانی درباره «هفت تپه»

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری درباره اقدام نمایندگان برای حل مشکل کارگران هفت تپه و بعد از صحبت‌های برخی از نمایندگان درباره مشکلات هفت تپه، در توئیتی کنایه‌آمیز نوشت: «تهران نشینان عزیز؛ اگر توانایی دارید مشکلات تهران را پیگیری بفرمایید. ضرورتی ندارد مشکلات کارگری یا تولیدی استان‌های دیگر را از روی بی‌اطلاعی دامن بزنید.»

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس نیز در پاسخ به این توئیت نوشت: «وضعیت امروز کشور حاصل سه دهه تفکرات نئولیبرالی است که شما در بخش‌های زیادی از آن شریکید. وضعیت هفت سال اخیر و نابودی سرمایه اجتماعی دولت به واسطه مشاوره‌ها و تحقیقات راهبری امثال شما بوده. امروز بجای پوزش از مردم ناراحتید که نمایندگان فقط به فکر تهران نیستند و صدای کارگران و حاشیه‌ها شده‌اند؟»

آشنا نیز در این باره و در پاسخ به نادری نوشت: «تهران نشین با سفر تبلیغاتی کوتاه و دیدار با یک جمع محدود نه ایران‌شناس می‌شود و نه مسأله‌شناس! اگر جدی هستید بازخوانی انتقادی تحولات مرتبط با اصل ۴۴ و اجرای قانون خصوصی سازی و اصلاحیه‌های آن را شروع کنید و با آسیب شناسی ساختارها و فرآیندها و رفتارها به حل بنیادی مسأله کمک کنید.»

نادری هم اما دوباره نوشته است: «چرا از همکاران امنیتی سابقتان نمی‌پرسید که چگونه این خصوصی‌سازی رقم خورد؟ چگونه ابرمتهم ارزی در دولت شما یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار ارز دریافت میکند و آنرا به ریال تبدیل میکند و تنها با بخشی از پول آن که حدود شش میلیارد تومان! است، بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین و کارخانه هفت تپه را می‌خرد؟.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار