نگاهی به دیدار جام خیریه فوتبال انگلیس

جنگ تمام سرخ برای فتح جام شانزدهم

تهران (پانا) - در دیدار جام خیریه فوتبال انگلیس، امشب آرسنال و لیورپول که 15 بار قهرمان این جام شده‌اند برای بدست آوردن جام شانزدهم به مصاف هم خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جنگ تمام سرخ برای فتح جام شانزدهم

فصل جدید فوتبال انگلیس مانند هر سال با برگزاری دیدار جام خیریه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن آغاز خواهد شد.

برای بالای سر بردن جام خیریه، امشب لیورپول (قهرمان لیگ برتر) به مصاف آرسنال (قهرمان جام حذفی) به مصاف هم خواهند رفت.

آرسنال - لیورپول/ ساعت 20 ورزشگاه ومبلی شهر لندن

مایکل آرته‌تا (اسپانیا) - یورگن کلوپ (آلمان)

آخرین بازی روبرو » آرسنال 2 - لیورپول یک

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » در تاریخ طولانی دیدارهای روبروی دو تیم، آنها 3 بار در جام خیریه به هم مصاف هم رفته‌اند که کفه ترازو با برتری 2 بر یک به سود لیورپول بوده اما آخرین بازی آنها در جام خیریه که 18 سال پیش بوده با برد یک بر صفر آرسنال تمام شده و 31 سال از آخرین بار که در جام خیریه لیورپول توانست آرسنال را شکست دهد می‌گذرد.

آخرین وضع و آمار ویژه آرسنال » توپچی‌ها با 15 قهرمانی در جام خیریه به صورت مشترک در رده دوم جدول افتخارات جام خیریه قرار دارند و امیدوار هستند مانند 3 حضور آخرشان در این جام که با قهرمانی تمام شده، جام شانزدهم را بدست آورند و در حالی به این دیدار رسیده‌اند که پیش از این بازی، یک بازی دوستانه مقابل تیمی دسته دومی داشته‌اند که با برد 4 بر یک تمام شد و البته در 2 بازی آخر رسمی خود با برد زمین را ترک کرده‌اند.

آخرین وضع و آمار ویژه لیورپول » در حالی برای دومین سال متوالی به جام خیریه رسیده‌اند که آنها هم مانند آرسنال 15 بار جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند اما بر عکس توپچی‌ها از قهرمانی لیورپول زمان زیادی گذشته است و 14 سال پیش آخرین بار بود که لیورپول جام قهرمانی را در جام خیریه بالای سر برد.

نکته قابل اشاره دیگر درباره قهرمان لیگ برتر انگلیس این است که آنها پیش فصل قابل قبول‌تری از آرسنال داشته‌اند و مقابل دو تیم خوب در دیدارهایی دوستانه به میدان رفته‌اند که حاصل آن یک تساوی و یک برد بوده و البته مانند آرسنال در 2 بازی آخر رسمی با برد زمین را ترک کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار