پلیس: پخش نذری گرم ممنوع است

تهران (پانا) - جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که پخش نذری گرم بر اساس دستور ستادملی مقابله با کرونا ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پلیس: پخش نذری گرم ممنوع است

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به فرارسیدن ایام عزادارای محرم و پخش نذورات گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، پخش نذورات به صورت غذای گرم ممنوع است و به همین دلیل نیز شهروندان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند و برای حفظ سلامت خودشان از دریافت نذورات خودداری کنند.

وی ادامه داد: بالاخص ممکن است برخی سارقان در پوشش ارائه نذورات خوراکی و با اغفال شهروندان ، مرتکب سرقت شوند و اموال آنان را به سرقت ببرند.‌ همچنین با توجه به اینکه تمهیداتی برای جمع آوری نذورات برای کمک به ایتام و نیازمندان مانند راه اندازی پویش‌ها در نظر گرفته شده است، به شهروندان توصیه می‌شود که در این پویش‌ها شرکت کنند و نذر خودشان را امسال به این صورت ادا کنند. البته توجه داشته باشند که حتما با مراکز معتبر و شناخته شده همکاری کنند.

موقوفه‌ای همچنین با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: به شهروندان تهرانی توصیه می‌کنم برای جلوگیری از شیوع کرونا از رفتن به سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر چنانچه نیاز شد سفری را در این بازه تعطیلات سه روزه انجام دهند، حتماً تمهیدات امنیتی و ایمنی را برای منزل شان در نظر بگیرند که از جمله تمهیدات ایمنی و امنیتی می‌توان به استفاده از درب آکاردئونی با قفل مناسب اشاره کرد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین لازم است شهروندان از بسته بودن پنجره‌ها و محکم بودن نرده پنجره‌ها به ویژه در طبقه اول و همکف مطمئن شوند. وجوهات نقد و طلاجات را به هیچ عنوان در هیچ زمانی در منازل نگهداری نکنند و حتی المقدور یک لامپ روشنایی در اتاقی که پنجره اش از بیرون ساختمان دید دارد، روشن بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار