مراسم اختتامیه پایگاه های تابستانی مجازی در مجتمع سیمای نورمنطقه 7

تهران (پانا)- مراسم اختتامیه پایگاههای تابستانی منطقه بصورت مجازی و با حضور نادیادواری، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه7، مجتبی ولی پوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرتهران ، منیژه برقی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ، به همراه دانش آموزان و اولیای آنها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه پایگاه های تابستانی مجازی در مجتمع سیمای نورمنطقه 7

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه7 در این جلسه ولی پوری ضمن تسلیت و تعزیت بمناسبت ایام سوگواری با اشاره به اهمیت استفاده از اوقات فراغت به نحو احسن و تاثیر به سزایی که این مسئله در آینده دانش آموزان دارد، گفت: پایگاههای تابستانی این مهم را برآورد می کند و امسال واحدهای آموزشی توانستند با مدیریت و بکار گیری فضای مجازی، تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کنند. آموزش و پرورش همانند سالهای گذشته در تابستان ابتر نماند و با این روش می توان دانش آموزان تمام ساحتی که مد نظر سند تحول بنیادین است تربیت کرد.

سپس برقی، از فعالیت های متنوع پرورشی که دراین دوران در واحد های آموزشی بویژه مجتمع سیمای نور انجام گرفته و سبب کسب رتبه های کشوری و استانی در سی و هشتمین دوره مسابقات و پرسش مهر20توسط دانش آموزان و همکاران شد،تقدیر و تشکر کرد.

در حاشیه این برنامه دانش آموزان به اجرای برنامه های شعر خوانی و مشاعره پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار