شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 75 نفر رسید

یاسوج (پانا) -  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان و تعداد موارد بستری در بخش های کرونایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 75 نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان پناه گفت: یک بیمار 33 ساله با داشتن بیماری زمینه ای آسم بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داد که تعداد فوتی های کووید ١٩ به ٧٥ نفر رسید.

یزدان پناه اظهار کرد: در ششمین روز از شهریورماه، 228 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 96 نفر مبتلای قطعی هستند و 12 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

او گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4205 مورد گزارش شده است.

یزدان پناه افزود: امروز 235 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین درصد موارد مثبت در کهگیلویه 43 درصد، گچساران 24 درصد، بویراحمد 13 درصد و 20 درصد مابقی در شهرستان های دنا، لنده، چرام، باشت و بهمئی بودند.

او ادامه داد: در طی چند روز گذشته بیشترین درصد موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد (یاسوج) و کهگیلویه (دهدشت)بوده است که اگر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی کاملا رعایت نشود در طی یکی دو هفته آینده شاهد افزایش مرگ و میر در استان و به خصوص در این دو شهرستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: انتظار می‌رود هم استانی های عزیز بخاطر حفظ سلامت خود و عزیزانشان امسال در طی تعطیلات پیش روی در شهر خود سوگواری کنند و از سفر به سایر شهرهای استان پرهیز نمایند.

یزدان پناه در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط اوج گیری کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران باید توجه بیشتری به رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار