در پنجمین روز از هفته دولت:

افتتاح دو آموزشگاه اسماعیل مجاهد اسلام آباد عبدلی و رضا کشاورز در داراب

داراب ( پانا) - علی محمد اطاعت مدیر آموزش وپرورش داراب اعلام کرد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان دو آموزشگاه اسماعیل مجاهد اسلام آباد عبدلی و رضا کشاورز در داراب به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو آموزشگاه اسماعیل مجاهد اسلام آباد عبدلی و رضا کشاورز در داراب

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش داراب، دو آموزشگاه اسماعیل مجاهد و شادروان رضا کشاورز امروز با حضور مسوولان استانی و محلی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان افتتاح شد.

آموزشگاه ۶ کلاسه خیر ساز اسماعیل مجاهد با مساحت ۳۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۴۵۰ متر مربع با هزینه اولیه ۳۵۰ میلیونی خیر نیکوکار آقای مجاهد و یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبارات هزینه شده نوسازی پذیرای دانش آموزان در منطقه اسلام آباد عبدلی شد. کارفرمای این پروژه اداره کل نوسازی مدارس فارس بود که ظرف مدت سه سال ساخت و امسال به بهره برداری رسید .

آموزشگاه ۹ کلاسه مسکن مهر ( زنده یاد شادروان رضا کشاورز )‌ نیز از پروژه های افتتاحیه امروز بود که در زمینی به مساحت ۲۴۶۱ متر مربع و با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباراتی بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به بهره برداری رسید که بخشی از آن توسط خیر نیک اندیش کشاورز اهدا شده بود

کارفرمای این پروژه نیز مسکن و شهر سازی و اداره کل نوسازی مدارس فارس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار