تقدیر از استاندار فارس در راستای کسب رتبه عالی درحوزه سواد آموزی در سطح کشور

شیراز(پانا)-معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور، در نامه‌ای از عنایت اله رحیمی استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سواد‌آموزی فارس در راستای کسب رتبه عالی و شایسته در سطح کشور در حوزه سواد آموزی استان در سال 98 تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از استاندار فارس در راستای کسب رتبه عالی  درحوزه سواد آموزی در سطح کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، متن نامه معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور به استاندار فارس به شرح زیر است:

" برادرارجمند جناب آقای مهندس عنایت اله رحیمی استاندار محترم و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان فارس:

با سلام و احترام؛

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، همانگونه که استحضار دارید، بهبود مستمر عملکرد و تعالی هر سازمان در گرو نظام جامع ارزیابی با هدف افزایش کارآیی و اثربخشی، تقویت سیستم بازخورد و ارتقاء میزان پاسخگویی به مردم است. این سازمان هر ساله اقدام به احصاء شاخص‌های تاثیر گذار در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان‌ها نموده و انعکاس بازخورد آن به مسئولان ملی و استانی را بعنوان یک فعالیتی اثربخشی برای حساس سازی و برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی شاخص‌ها در سیاست‌های اولویت دار خود لحاظ کرده است. بررسی و ارزیابی بعمل آمده نشان می‌‌دهد عملکرد آن استان در سال ۱۳۹۸ حائز کسب رتبه علی و شایسته تقدیر شده است.

آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاشی صادقانه ، هدایت و راهبری هوشمندانه جنابعالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سواد آموزی به منظور بهره گیری هرچه بیشتر و مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها و توانمندی بومی و منطقه‌ای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام شده است.

شاپور محمد زاده

معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی"

سواد آموزی استان فارس در ارزیابی شاخص‌های عملکردی سال 1398در شاخص‌های صیانت از اعتبارات سوادآموزی،شورای پشتیبانی،برنامه عملیاتی،شتاب بخشی،مراکز یادگیری محلی،طرح آموزش مقدماتی رایانه،حلقه های کتابخوانی،نماز کلید بهشت،اجرای طرح های ابلاغی،خواندن با خانواده،تبلیغ و ترویج و آموزش و توانمند سازی کارکنان حائز امتیاز کامل شده است.

هم اکنون 43 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان فارس در حال فعالیت هستند که در شرایط کرونایی حاکم بر کشور، اقدامات مهمیاز جمله تولید و توزیع بیش از صد هزار ماسک و نیز تولید بیش از 15 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن بین سوادآموزان و سایر اقشار مردم در راستای حفظ بهداشت و صیانت از سلامت و جان آنان را انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار