فرماندار یزد:

پروتکل های بهداشتی در اکثریت عزاداری های یزد رعایت شده است

یزد (پانا) - فرماندار یزد با اشاره به حساسیت هایی که در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم های عزاداری وجود داشت عنوان کرد پروتکل های بهداشتی در اکثریت عزاداری های یزد رعایت شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پروتکل های بهداشتی در اکثریت عزاداری های یزد رعایت شده است

سید محمد رستگاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: با برنامه های انجام شده عزم بر این بود که مراسم های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گوشه و کنار شهر یزد برگزار شود ولی پروتکل های بهداشتی هم به صورت کامل اجرایی شود.
وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده از سوی سازمان تبلیغات این موضوع به بهترین نحو ممکن مدیریت شده و بازرسی های لازم هم صورت می گیرد.
فرماندار یزد با بیان اینکه نقایصی هم در برخی موارد دیده شده گفت: تذکرات لازم در ارتباط با این موارد به افرادی که پروتکل ها را رعایت نکرده بودند داده شد.
رستگاری با بیان اینکه مردم در مراسم ها حضور داشتند ولی فاصله گذاری هم در اکثر مراسم ها به نحو خوبی رعایت شده بود خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مراسم های عزاداری در روزهای پایانی دهه اول محرم، جلساتی برگزار شد و تاکید صورت گرفت که دقت در این موضوع بیش از پیش انجام شود.
سرهنگ جوکار فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی بسیج یزد هم در این نشست اظهار کرد: با تعامل و همفکری که در مجموعه شورای تامین وجود دارد، کمترین مشکل در این ایام مشاهده شده است.
وی با بیان اینکه امنیت خوبی که امروز در یزد شاهد هستیم به دلیل حضور خوب نیروی انتظامی و همراهی و همکاری بسیج، سپاه، نهادهای اطلاعاتی و نیروی انتظامی است ادامه داد: در ایام محرم هم سعی شده که پیگیری لازم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی به عمل آید.
فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی بسیج یزد ادامه داد: با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، به حمدالله شاهد حضور و مشارکت بسیار خوب مردم در کمک به دیگران و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در برگزاری رزمایش مواسات بودیم و کمک های گسترده ای به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار