شیوه عزاداران حسینی «ع» در تکیه رادیو نمایش

تهران (پانا) - برنامه زنده «تکیه» رادیو نمایش، شیوه عزاداران حسینی «ع» را روایت می کند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شیوه عزاداران حسینی «ع» در تکیه رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت: رویکرد برنامه زنده «تکیه» داستان محور است به این صورت که در آن داستان های قدیم و جدید درباره روضه ها و عزاداری های حضرت امام حسین «ع» روایت می شود.

وی ادامه داد : در این برنامه ما درباره عزاداری ها به ویژه عزاداری هایی که این روزها به صورت خانگی و با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همینطور درمورد افرادی که به دلیل کرونا نمی توانند در عزاداریها شرکت کنند، حرف می زنیم .

این تهیه کننده رادیویی در پایان عنوان کرد : همچنین در این برنامه محیا ساعدی به عنوان خبرنگار از شکل عزاداری های جدید و خلاقیت هایی که این روزها در هیأت ها با توجه به رعایت دستورالعمل هایی بهداشتی انجام می شود برای شنوندگان رادیو نمایش می گوید و مرتضی شمس آبادی نیز هر روز یک بسته فرهنگی را در قالب کتاب، فیلم ، تأتر و شعر عاشورایی معرفی می کند.

برنامه رادیویی «تکیه» به تهیه کنندگی مژگان فرزین، گویندگی محی الدین تقی پور و نویسندگی مهدیه حسینی و مرتضی شمس آبادی تا روز سه شنبه ، 11 شهریور ماه ، ساعت 9 تا 10:30 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار