اجرای مراسم عزاداری توسط کاروان ره پویان حضرت قاسم(ع) در میادین شهرستان بیرجند

بیرجند(پانا)- محمد حسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: هشتمین سوگواره «احلی من العسل » با راه اندازی کاروان ره پویان حضرت قاسم(ع) در شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مراسم عزاداری توسط کاروان ره پویان حضرت قاسم(ع) در میادین شهرستان بیرجند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از برگزاری هشتمین سوگواره «احلی من‌العسل» در مدارس شهرستان خبر داد..
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند، محمد حسین یکه خانی درباره برگزاری هشتمین دوره سوگواره «احلی من العسل» گفت: در سال جاری و با توجه به شیوع ویروس کرونا « هشتمین سوگواره احلی من العسل » در دو بخش کاروان ره پویان حضرت قاسم(ع) و پویش کشوری هر خانه یک هیئت برگزار می شود .
وی ضمن اشاره به اجرای کاروان ره پویان حضرت قاسم(ع) افزود: این کاروان در شهرستان بیرجند همزمان با سراسر کشور در ساعت 17:30 اجرای مراسم خود را از میدان ابوذر شهرستان آغاز کرده و سپس با حرکت در سطح شهرستان در میادین مختلف به اجرای عزاداری پرداخت.
یکه خانی با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموزان با سیره و منش حضرت قاسم (ع)، عنوان کرد: در این زمینه معاونین پرورشی مدارس اقدام به تولید محتوا و پخش آن در کانال های دانش آموزی در بستر شبکه شاد کرده اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در پایان ضمن تشکر از تمامی فعالین در این کاروان، افزود: این کاروان به همت همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت و با تلاش بسیج دانش آموزی شهرستان تشکیل شده است که جا دارد از زحمات تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر کرده و برای همه آنان آرزوی صحت و سلامت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار