کسب رتبه برتر اموزش پرورش استان یزد در فعالیعت های مهدوی

یزد (پانا)-استان یزد جزء 5 استان برتر در حوزه فعالیت های مهدوی قرار گرفت که آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر اموزش پرورش استان یزد در فعالیعت های مهدوی

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از زیربنایی ترین رویکردهای سند تحول بنیادین برقراری عدالت آموزشی است که در حال حاضر بشریت بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارزشهای مهدوی است.

عباسعلی دانافر" به کارگیری تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش را در راستای فعالیت های مهدوی ضروری دانست و اظهار داشت: علی رغم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس نباید هیچ کدام از فعالیت های آموزشی و پرورشی تعطیل شود و لیکن آنچه مسلم است شیوه ارائه برنامه ها باید تغییر کند.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به رشد چشم گیر استقبال دانش آموزان از مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی در سال تحصیلی گذشته علی رغم تعطیلی مدارس و غیر حضوری بودن مسابقات ، به ظرفیت بالای سامانه دانش آموزی شاد اشاره کرد و گفت:باید حداکثر استفاده را از این سامانه در حوزه انتقال محتوا با موضوع مهدویت داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بهترین راه موجود در خصوص ترویج فرهنگ مهدوی در بین دانش آموزان در حال حاضر استفاده از فضای مجازی است.

رستگاری رئیس بنیاد مهدویت استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزاری از فعالیت بنیاد مهدویت استان به ویژه در آموزش و پرورش و در سطح مدارس با اهداء لوح تقدیر از طرف نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان ، عملکرد آموزش و پرورش را در حوزه فعالیت های مهدوی بسیار خوب و رضایت بخش توصیف کرد.

گفتنی است لوح تقدیری از طرف حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاست گذاری فعالیت های مهدوی تقدیم مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار