جهاد مدرسه سازی؛ با پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم»

تهران (پانا) - با را‌ه‌اندازی کمپین «مهر را با محرم آغاز کنیم» هموطنان عزادار و نیکوکار می‌توانند با پیوستن به این پویش نذورات خود را به محرومیت زدایی آموزشی و ساخت مدرسه اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جهاد مدرسه سازی؛ با پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از راه اندازی پویش محرمی مهر را با محرم آغاز کنیم همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و در جهت کمک به مدرسه سازی در مناطق محروم خبر داد.

رخشانی‌مهر بابیان اینکه کمپین مهر را با محرم آغاز کنیم همزمان با آغاز ماه محرم و با همت جامعه خیرین مدرسه ساز و گروه‌های جهادی شروع به کار کرده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تغییر شیوه‌های عزاداری و ادای نذورات مردم عزیز فرصت مناسبی فراهم شده است که بتوانیم با کمک‌های عزاداران حسینی و هموطنان نیک اندیش گامی در محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی برداریم.

وی با اشاره به اهمیت مدرسه و تعلیم و تربیت در آموزه‌های دینی و مذهبی، تخصیص نذورات به مدرسه سازی را محل مناسبی برای زنده نگهداشتن پیام عاشورا عنوان کرد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک مومنانه، از مردم و عزاداران حسینی دعوت می‌شود تا در هر استانی در کنار نذرهای فرهنگی که برای این ایام دارند، نذر ساخت یک کلاس درس را برعهده بگیرند تا با کمک هم و با همت عزاداران بتوانیم مدارس زیادی را در سراسر کشور به کودکان و دانش‌آموزان عزیز اهدا کنیم.

این کمپین که تا اربعین ادامه خواهد داشت با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس، جامعه خیرین مدرسه‌ساز، گروه‌های جهادی و همت همه مردمی خواهد بود که نذر فرهنگی خود را برای توسعه و تجهیز مدارس کشور در محرم امسال ادا خواهند کرد.

با راه‌اندازی کمپین «مهر را با محرم آغاز کنیم» هموطنان عزادار و نیکوکار می‌توانند با پیوستن به این پویش نذورات خود را به محرومیت زدایی آموزشی و ساخت مدرسه اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار