در آستانه سال تحصیلی جدید؛

فرآیند جذب و سازماندهی اعضای پیشتازان در سیستان و بلوچستان شروع شد

زاهدان (پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آغاز فرآِیند جذب و سازماندهی مربیان پیشتازان در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند جذب و سازماندهی اعضای پیشتازان در سیستان و بلوچستان شروع شد

محمود همت در گفت و گو با پانا ب،ا اشاره به اهمیت تشکل های دانش آموزی در پرورش نسلی متعهد و خلاق اظهار کرد: تشکل پیشتازان زمینه مشارکت همه جانبه دانش آموزان در راستای رسیدن به مهارت های اجتماعی را در قالب گروه های تشکیلاتی فراهم می کند.
وی ضمن تاکید بر جذب حداکثری دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: تقویت حس اعتماد به نفس و پرورش نیروهای متعهد در قالب این تشکل ها یکی از نیازهای مهم نظام تعلیم و تربیت کشور است.
سرپرست سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور قطع استفاده از مربیانی توانمند و علاقمند در این تشکل راه را برای رسیدن به اهداف سازمان دانش آموزی هموار خواهد کرد. به همین منظور فرآیند جذب و سازماندهی مربیان پیشتازان در سیستان و بلوچستان آغاز و کد کاربری مناطق 32 گانه در استان نیز برای شروع فعالیت تایید شده است.
همت خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی گذشته سه هزار و 569 مربی و 2 هزار و 429 مدیر آموزشگاه در سراسر استان در تشکل پیشتازان جذب شدند.
با بیان اینکه 97 هزار و 851 دانش آموز به تشکل پیشتازان سیستان و بلوچستان پیوستند، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید برای جذب بیش از 100 هزار دانش‌آموز پیشتاز در استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در قالب تیم‌های تشکیلاتی در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه سازماندهی می‌شوند.
سرپرست سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان همت با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم توجه همگانی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کاهش شیوع این بیماری تصریح کرد: در این راستا محور آموزش‌های سازمان دانش‌‌آموزی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار