اجرای طرح "نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال" در استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد طرح " نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال" با مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان هیات علی اکبر(ع) در این استان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال" در استان زنجان

شهرام میرزایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عضو هلال احمر استان زنجان با منش انسان دوستانه حضرت اباعبداله الحسین و یاران با وفای ایشان و با توجه به خدمات رسانی موفق برای زائرین اربعین حسینی طی سال گذشته داخل کشور و عراق، سازمان جوانان به منظور انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال اقدام کرده است.
وی تاکید کرد: اعضای کانون های جوانان هلال احمر با هماهنگی مسولان هیات های مذهبی استان زنجان با کاور جمعیت هلال احمر در مراسم های مذهبی حاضر و نسبت به تسهیل روند اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در بین عزاداران اقدام می کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از اجرای این طرح، انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم، آگاه سازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های هلال احمر است.
میرازیی اظهار کرد: مجریان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، اقدام به تب سنجی و غربالگری افراد در ورودی هیات ها می کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این مهم، مجریان این طرح در نشانه گذاری برای تعیین فاصله استقرار عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه ، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله 2 متری، ضدعفونی دست های عزاداران همکاری می کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک داخل هیات و ارائه توصیه های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط عضو توانمند و آموزش دیده تیم از دیگر اقدامات اعضای جوانان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار