شایعه از رم تا تهران؛ مدیران استقلال فرهاد مجیدی را نمی‌خواهند

تهران (پانا) - استقلال راهی فینال جام حذفی شده اما رسیدن به فینال هم چندان برای مدیران این تیم رضایت‌بخش نیست.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شایعه از رم تا تهران؛ مدیران استقلال فرهاد مجیدی را نمی‌خواهند

هر چند مدیران استقلال تاکید کرده‌اند علت سفر احمد سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه همرها با به ایتالیا درست در آستانه دربی 93 تهران گرفتن تخفیف از آندره‌آ استراماچونی بوده است، اما به رغم این ادعا و البته پیروزی استقلال در دربی تهران و صعود به فینال جام حذفی، به نظر می‌رسد باز هم امکان دارد فصل آینده فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم حضور نداشته باشد.

طی چند روز گذشته برخی رسانه‌های معتبر ایتالیایی از رایزنی مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال خبر دادند، موضوعی که از سوی این باشگاه رد شده است اما شب گذشته سایت توتو مرکاتو گزارش تکمیلی‌تری درباره سفر احمد سعادتمند به رم منتشر کرده است.

این سایت معتبر ایتالیایی در گزارشی مدعی شده است که جلسه‌ای عالی بین احمد سعادتمند و همراهانش بامدیر برنامه‌های استراماچونی برگزار شده و استقلال در تلاش است تا بازگشت سرمربی سابق اینتر میلان و اودینزه را به تهران رقم زنند.

این سایت همچنین در ادامه گزارش خود آورده است که مدیران باشگاه استقلال به استراماجونی پیشنهاد عقد قرارداد دوساله را داده‌اند و حتی وزیر ورزش ایران هم در راستانی همین موضوع کمک کرده است. اما در نهایت پاسخ استراماچونی به مدیران استقلال موکول به آینده شده است.

این سرمربی ایتالیایی گفته است تا 48 ساعت آینده به پیشنهادمدیران استقلال پاسخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار