درخشش دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان استان در سی و هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا موفق به کسب ۱۱۳ مقام ارزشمند شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی با اشاره به اهمیت جایگاه مسابقات فرهنگی و هنری آن را فرصتی برای انتقال تعلیم و تربیتی به دانش آموزان دانست و گفت: در شرایطی که بیماری کرونا بسیاری از برنامه ها و فعالیت ها را تحت شعاعِ برگزاری قرارداده، انجام مسابقات فرهنگی هنری نشان از اهمیت تربیت در نظام آموزش و پرورش دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان در سی و هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا موفق به کسب ۱۱۳ مقام ارزشمند شدند اظهار کرد: خراسان رضوی با حضور بیشترین شرکت کننده و کسب بیشترین‌ رتبه در رشته های گروهی و با رشد ۱۰ درصدی در کسب رتبه نسبت به سال گذشته، توانست کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود: از تعداد ۲۳۰ نفر دانش آموز نخبه فرهنگی هنری شرکت کننده در مسابقات کشوری ۲۴ نفر رتبه اول، ۲۴ نفر رتبه دوم، ۲۰ نفر رتبه سوم و ۳۶ نفر رتبه برگزیده را به دست آوردند، ضمن آنکه ۱۲۶ نفر در ۹ رشته گروهی موفق به کسب عنوان برگزیده شدند که نشان از تلاش ارزنده معاونین و مربیان پرورشی مدارس کارشناسان و کارشناس مسئولان و معاونین پرورشی ادارات دارد که از این دستاورد بزرگ تشکر و تداوم توفیق این عزیزان را در عرصه فرهنگ و هنر خواستارم.

مالک اشرفی در پایان خاطر نشان کرد: خراسان رضوی تنها استانی بود که با ابتکار طراحی سایت ویژه مسابقات، شرایط حضور دانش آموزان را در این دوره و در فضای مجازی فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار