تشکیل اتاق فکر تشکل های دانش آموزی ضروری است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت تشکیل اتاق فکر با حضور تشکل های دانش آموزی برای کیفیت بخشی به فعالیت ها ضروری است .

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل اتاق فکر تشکل های دانش آموزی ضروری است

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان گفت: تشکیل اتاق فکر با حضور تشکل های دانش­ آموزی برای کیفیت بخشی به فعالیت ها ضروری است و باید از ظرفیت این تشکل ها در آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی برنامه ها و طرح های خود را با همکاری و هماهنگی یکدیگر انجام دهند، اظهار کرد : از اجرای برنامه های مختلف توسط تشکل های دانش آموزی حمایت می کنیم.

موحدی با اشاره به این که باید بتوانیم دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب تربیت کنیم؛ گفت : دانش آموز باید در تراز انقلاب اسلامی خلاق، مبتکر و متعهد، خوش خلق، خوش قول و آماده برای ورود به زندگی اجتماعی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت تکنولوژی و فضای مجازی در امر آموزش خاطرنشان کرد: تشکل های دانش آموزی باید از ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد استفاده کرده و فعالیت های خود را از طریق این شبکه انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر، طرح رزمایش همدلی و کمک های مومنانه تشکل های دانش آموزی را یکی از کارهای خوب عنوان کرد وگفت: هدف از اجرای این رزمایش کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمندی است که در این شرایط سخت بیماری کرونا با مشکلات مالی زیادی مواجه شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار