نماینده ولی فقیه در استان یزد:

تمام خاطرات مدافعان سلامت ثبت و ضبط شود

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه تمام خاطرات مدافعان سلامت ثبت و ضبط شود، گفت: ایثار کادر درمان ایران در مبارزه با شیوع کرونا در تمام دنیا بی‌نظیر است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تمام خاطرات مدافعان سلامت ثبت و ضبط شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی بعد از ظهر امروز در مراسم روز پزشک که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا کادر درمان و پزشکان و پرستاران ایثاری ماندگار و بی‌مانند از خود به یادگار گذاشتند.
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم جبران این زحمات و ایثارها را داشته باشیم گفت: خدای متعال خودش فرموده که پاداش این زحمات به عهده خودش است و ما تنها می‌توانیم از آن تقدیر و قدردانی کنیم.
نماینده ‌ولی فقیه در استان یزد گفت: یکی از افتخارات ما این است که سیره ائمه ما به کمال رسیدن انسان‌ها و خدمت به خلق ولو با فدا کردن جان خودشان بوده و امروز هم کادر درمان ما با بهره‌گیری از همین سیره و روحیه در برابر کرونا ایستادگی کرده است.
ناصری یزدی ادامه داد: در ایام شیوع کرونا با توجه به اینکه ایران پیش از آمریکا مبتلا شده بود، آمریکایی‌ها می‌خواستند از وضعیت به وجود آمده به نفع خود سوء استفاده کنند و زمینه‌ای به وجود آورند که ایران را نا توان در برابر این ویروس معرفی کنند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا حتی جلوی وارد شدن موارد بهداشتی و درمانی به ایران را گرفتند گفت: این در حالی است که ایران در تمام عرصه‌ها توانست حماسه مبارزه با کرونا خلق کند و آمریکایی‌ها خود به مشکل و منجلاب شدیدی فرو رفتند.
وی افزود: این‌ها همه به دلیل آن است که ملت ایران و کادر درمانی ما همه پیرو اهل بیت هستند و از سیره و منش آن بزرگواران در زندگی و کار خود سرمشق گرفته‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت ثبت خاطرات مدافعان سلامت در کشور تاکید کرد و افزود: باید همه خاطرات این دوران ثبت شود و برای آیندگان بماند چرا که این ایثار هم به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد.
ناصری یزدی افزود: رد و خط قرمزی که به دلیل استفاده طولانی مدت از ماسک بر روی صورت پرستاران افتاده باید در تاریخ ثبت و ضبط شود و همه بفهمند که ما در ایران چه ارزش و ظرفیت بالایی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار