نیکبخت: تحکیم مناسبات فرا سازمانی آموزش و پرورش جهت بالا بردن سطح خدمت رسانی مهم است

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، به همراه طاهره پورمحمود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، رضا بخش فخیمی، کارشناس مسئول حراست و محسن بن علی، کارشناس روابط عمومی منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر عیسی فرهادی، فرماندار شهر تهران، حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: تحکیم مناسبات فرا سازمانی آموزش و پرورش جهت بالا بردن سطح خدمت رسانی مهم است

نیکبخت در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مایه افتخار و مباهات آموزش و پرورش است که معلمانی چون شهید رجایی در راس دولت قرار گرفته اند و به گونه‌ای به مردم خدمت کردند که بعد از گذشت زمان، سیره آنها در دولت داری الگو و سرمشق تمامی دولتمردان و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افزود: خدمت در نظام اسلامی توفیق خداوند متعال است که خداوند را بر این توفیق شکر گذاریم و آرزوی توفیق برای هم خدمتگزاران نظام داریم.
نیکبخت، با اشاره به خدمات ارزنده فرماندار فرهنگی پایتخت، از زحمات ارزشمند ایشان در تمامی عرصه ها، خصوصاً تدابیر خوب در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: ضمن اینکه تلاش در برگزاری انتخابات تکلیف همگانی ما بود از اینکه توفیق همکاری با شما در این انتخاب نصیب ما شد، خوشحال و شاکر هستیم.
وی در ادامه گفت: همکاری نهادهای مختلف در کنار هم سبب هم افزایی و پیشرفت امور خواهد بود. بنابراین برخورد لازم می‌دانم که از ظرفیت‌های تمام نهادها و ارگان ها و توانمندی تمامی عزیران در عمل به رسالت خود در نهاد مقدس آموزش و پرورش بهره برده تا بتوانیم پرورش دهنده نسل پویا و مسئولیت پذیر باشیم تا تضمین کننده آینده روشن برای جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار