مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای پروژه مهر:

مدارس باید در مسیر تربیت حسینی و فرهنگ عاشورایی قرار گیرند

زنجان (پانا) - پنجمین جلسه شورای پروژه مهر با حضور مدیرکل، معاونین، روسا و دبیران کارگروه ها در محل سالن جلسات شهیدتجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس باید در مسیر تربیت حسینی و فرهنگ عاشورایی قرار گیرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و عزای حسینی، به آمادگی و همکاری همه جانبه آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ عاشورایی، اظهار داشت: یکی از شاخص های سند تحول بنیادین این است که در آن،« مدرسه» به عنوان کانون تحول و تربیت محله معرفی شده است ،در همین راستا مجموعه آموزش و پرورش استان افتخار یافت به واسطه ماه محرم و این ایام عزیز و گرانقدر 43 آموزشگاه خود را در اختیار مساجد و هیات های حسینی قرار دهد تا محیط های آموزشی ما نیز به نوعی در مسیر تربیت حسینی و فرهنگ عاشورایی قرار گیرند و میزبان عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشند که امیدواریم خداوند متعال توفیق ارائه خدمات افزونتر در این مسیر نورانی را برای دستگاه تعلیم و تربیت فراهم آورد.

وی در ادامه با تبریک « روز کارمند» به عموم همکاران فرهنگی استان، از تلاشها و برنامه ریزی های انجام شده در جهت بازگشایی مطلوب مدارس در 15 شهریورماه تقدیر نموده ، با اشاره به برگزاری مانور بازگشایی مدارس و بازدیدهای انجام شده از مناطق و نواحی 14گانه استان، گفت: نقاط ضعف و قوت ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستانها و مناطق در قالب یک جدول برای اطلاع و اصلاح روسای ادارات ارسال شود تا نسبت به رفع نواقص و نقاط ضعف اقدامات عاجل انجام پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از تمامی همکاران خواست نهایت تلاش و جدیت خود را به کار گیرند تا « سلامتی، نشاط و پویایی» که شعار امسال آموزش و پرورش استان می باشد، در مدارس و جامعه به نحو مطلوبی شکل گیرد.

در ابتدای این جلسه، داوود بهرامی معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهر ،گزارش مبسوطی از مصوبات جلسه قبل پروژه مهر، وضعیت ثبت سفارش کتب درسی، مانور بازگشایی مدارس، اقدامات کارگروه‌ها و نتایج بازدیدهای انجام شده توسط مسئولین «معین» ارائه نمود.

روسای کارگروه‌های تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، سلامت و امور بهداشتی و کارگروه توجیه تبلیغ و اطلاع رسانی نیز در گزارشات جداگانه ای، عملکرد خود را در خصوص بازگشایی مدارس ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار