۱۵۷ طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در کشور افتتاح شد

بروجرد (پانا)- معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۵۷ طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در کشور به بهره برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۷ طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در کشور افتتاح شد

به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: در دولت تدبیر و امید تعداد مکان های ورزشی از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان به ۶۱ هزار مکان ورزشی افزایش یافته است.

وی گفت: افزایش مکان های ورزشی یکی از دستاوردهای بزرگ این دولت است که در این راستا مجلس کمک های ویژه ای به بدنه ورزش کرده است.

معاون پارلمانی حقوقی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین تلاش می شود تا پروژه های نیمه کاره بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسد.

تقی زاده عنوان کرد: مقدمات واگذاری باشگاه هایی مانند پرسپولیس و استقلال انجام شده و طی ۲ ماه آینده این دو باشگاه بزرگ به مردم و بخش خصوصی از طریق بورس واگذار می شود.

وی گفت: امروز در استان لرستان تجهیز ۳۰ مکان ورزشی در ۳۰ روستا انجام شد که تجهیزات در اختیار این مکانها برای استفاده عموم قرار گرفت.

وی بیان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی در الشتر و افتتاح سه چمن مصنوعی در بروجرد از دیگر برنامه هایی بود که در سفر به استان صورت گرفت.

تقی زاده با اشاره به افزایش اعتبارات در بخش ورزش افزود: طی سه هفته آینده لایحه شرح وظایف ورزش و جوانان در صحن مطرح می شود و بعد از سالها، ورزش و جوانان دارای شرح وظایف می شود که یکی از بزرگترین دستاوردهاست و امیدواریم بودجه به گونه ای باشد که اعتبارات بیشتری برای ورزش در نظر گرفته شود که در این راستا برای استان لرستان هم اعتبارات خوبی در نظر گرفته می شود.

در ادامه نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای جعفرآباد، ونایی و جهان آباد به بهره برداری رسید که از آغاز کلنگ زنی تا افتتاح ۶۰ روز طول کشید و تلاش شد تا در کمترین زمیان افتتاح شوند.

عباس گودرزی گفت: ۱۵ میلیارد ریال برای بهره برداری از این پروژه ها هزینه شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار