عملیات اجرایی احداث موج شکن های توسعه اسکله شهرستان کنگان آغاز شد

کنگان(پانا)_ در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر، راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و هیات عامل سازمان بنادر ، عملیات اجرایی احداث موج شکن های توسعه اسکله شهرستان کنگان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی احداث موج شکن های توسعه اسکله شهرستان کنگان آغاز شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه بندر کنگان با اشاره به عملکرد تاثیرگذار سازمان بنادر در اجرای پروژه های بندری در کشور اظهار کرد: سازمان بنادر در نقاط مختلف کشور پروژه های ارزشمندی را شروع کرده یا به بهره برداری رسانده است که نشان از همت والای مدیران این سازمان در توسعه بنادر کشور است.
وی افزود: برای شتاب توسعه کنگان، توسعه اسکله از اولویت های مهم ما بود و در این راستا پیگیری های زیادی انجام شد و این موضوع را با رییس جمهور هم پیگیری کردم.
گراوند گفت: با توجه به وجود سواحل بکر در کنگان، توسعه اسکله در کنار سواحل فرصت ارزشمندی برای توسعه صنعت گردشگری هم در این شهرستان فراهم می شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه بندری در استان به همت سازمان بنادر نشان داد که محدودیت ها و تحریم ها هیچ اثری بر عزم مدیران دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور ندارد.
استاندار بوشهر ادامه داد: با این روند همت و تلاش مدیران دولت، مشکلات در برابر مسوولان زانو زدند و افتخار دولت این است که با همه تحریم ها اما روند توسعه کشور را متوقف نکرده است.
گراوند با اشاره به افتتاح ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان به مناسبت هفته دولت گفت: حجم ریالی پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال ۱۱۱ درصد افزایش داشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار