چرخ اقتصاد کشور با جدیت در حرکت است

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی حاکم اما با عزم و اراده مسئولان و پشتیبانی مردم چرخ اقتصاد کشور با جدیت در حرکت است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
چرخ اقتصاد کشور با جدیت در حرکت است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان افزود: راه رسیدن به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی این است که روی پای خودمان بایستیم و هر کشوری که توانمند باشد آسیب پذیری آن کمتر می شود و تحریمها هم اثری ندارد.

وی با قدردانی از شوراها و دهیاریها در اجرای طرح‌های عمرانی اضافه کرد: کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و اتحاد دارد و تمام تلاش ما این بوده که در سایه آرامش توسعه استان پیش برده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های تولید بچه ماهی در استان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی گفت: تکنولوژی برخاسته از اندیشه ناب ایرانی از موارد مهمی است که جهاد دانشگاهی پرچمدار آن در کشور است.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال سد خائیز را به بهره بردار یمی رسانیم این سد کمک زیادی به توسعه اقتصاد کشاورزی در تنگستان می کند .

گراوند افزود: به مناسبت هفته دولت در استان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که از این رقم هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار