376 شیء عتیقه در ساری کشف شد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 3 متهم به قاچاق اشیاء عتیقه و کشف 376 قطعه از این اشیاء در شهرستان ساری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
376 شیء عتیقه در ساری کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه در شهرستان ساری، موضع به صوزت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، قاچاقچیان اشیاء عتیقه قصد دارند، اموال تاریخی که چندی قبل در یکی از استان های غرب کشور به صورت غیرقانونی حفاری و استخراج کردند را در منزل فردی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با دریافت این اطلاعات و شناسایی منزل متهم به قاچاق اشیاء عتیقه و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این منزل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه موفق شدند، سه متهم به قاچاق اشیاء عتیقه را حین خرید و فروش شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرزایی از کشف مقادیری اشیاء عتیقه در محل و در خودروی متهمان که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی 376 قطعه انواع اشیاء عتیقه از جنس طلا ، مفرغ مربوط به دوره های فرهنگی و تاریخی به همراه یک دستگاه جعل اسکناس کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار