تولید فیلم و محتوای آموزشی نحوه استفاده از سامانه شاد

رشت ( پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این معاونت محتوای آموزشی درباره چگونگی نصب، ورود و نحوه استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، معلمان و مدیران تهیه نموده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید فیلم و محتوای آموزشی نحوه استفاده از سامانه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، پریسا فاطمی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد ) که از اواخر فروردین 99 با برنامه پیام رسان شروع به کار کرد تنها برنامه رسمی مورد تایید آموزش و پرورش است که در حال حاضر به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی ملی، آموزش تعاملی مجازی را در محیطی ایمن و قابل پایش مقدور ساخته است.

وی افزود: خوشبختانه با همت گروه آموزشی و تکنولوژی و همکاران دوره اول آموزش ابتدایی استان، محتواهای آموزشی مناسبی از جمله محتوای کتاب ریاضی پایه چهارم، تولید محتوای الکترونیکی کارگاه تربیت مدرسان میانی دوره پیش دبستانی، محتوای الکترونیکی کلاسهای آموزش مناطق دو زبانه بازماندگان از دوره یک‌ ساله دوره پیش دبستانی در مناطق روستایی وعشایری و تولید محتوای الکترونیک برنامه آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی تهیه و تدوین شده که درآینده نزدیک در شبکه شاد جهت استفاده دانش آموزان، معلمان و اولیا بارگذاری خواهد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان درباره آشنایی بیشتر اولیا و معلمان با سامانه دانش آموزی شاد خاطرنشان کرد: معاونت آموزش ابتدایی استان فیلم آموزشی را درباره چگونگی نصب، ورود و نحوه استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، معلمان و مدیران تهیه نموده است که در برنامه تلویزیونی خانه مهر دیروز (4 شهریور ) از سیمای مرکز گیلان پخش شد.

فاطمی با اشاره به ارتقای شبکه شاد و همچنین تنوع فعالیت ها در آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: این شبکه نسبت به نسخه قبلی، 25 آیتم ارتقا یافته است. همچنین 100درصد تمام محتوای درسی دوره ابتدایی در این سامانه بارگذاری شده است.

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی آسان از سامانه شاد، به پاورپوینت زیر مراجعه کنند:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=59eced90a2dda3f280137e1598438468

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار