در هفته دفاع مقدس؛

۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی تجلیل می‌شوند

ساری (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تجلیل ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی تجلیل می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در بیست و چهارمین جلسه هماهنگی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که به میزبانی شهرستان محمودآباد در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، از تجلیل ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی خبر داد و اظهار داشت: برای اولین بار ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص و خوشنام شهرستان محمودآباد با بیان اینکه بحث اصلی جلسه امروز برگزاری مراسمات و برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس در استان مازندران است، اظهار کرد: طی جلساتی که به همراه استاندار در اردیبهشت ماه امسال داشته‌ایم ۱۵ کمیته تخصصی دفاع مقدس تشکیل شد که در حوزه برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس در چهلمین سال خود با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا قرار است یک میلیون و ۴۸ هزار رزمنده در سطح کشور تقدیر شوند که ۱۰ درصد آن مربوط به استان مازندران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه تکریم رزمندگان از ۲۰ شهریورماه شروع و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ۷ مهر ماه از 5 هزار رزمنده مازندران تکریم رسمی همزمان با سراسر کشور خواهد شد که هر بار ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر در این مراسم شرکت خواهند داشت.

سردار ملکی در ادامه با بیان اینکه کل اعتبارات دولت برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران ۴۸ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: با کمک یک خیّر که قرار است ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس هدیه کند، کار ادامه داشته است.

وی گفت: نمایشگاه سیار استانی با نام «ما قوی هستیم» از حفظ آثار در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه‌ها قرار است رسانه نقش هدایت کننده نمایشگاه را به خانه‌های مردم داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان یادآور شد: کاروان‌های سیار برای فرهنگ‌سازی آثار دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس قرار است به صورت نمایشگاهی دائر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار