برترین‌های جشنواره سپاس معلم محمودآباد تجلیل شدند

ساری (پانا) - ۱۳ برگزیده محمودآبادی جشنواره مجازی سپاس معلم سازمان دانش‌آموزی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برترین‌های جشنواره سپاس معلم محمودآباد تجلیل شدند

مرتضی نصری رئیس آموزش و پرورش محمودآباد در این آیین گفت: اگر همکاری و تعامل خانواده ها نباشد هیچگاه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در مسائل تربیتی و آموزشی رشد و پیشرفت داشته باشد و نقش آفرینی کند‌.

او با بیان اینکه با شیوع کرونا ما در هفته معلم نتوانستیم آنطور که در خور معلمان است تجلیل به عمل آوریم افزود: از این رو دانش آموزان عضو پیشتاز مدارس ما توانستند در فضای مجازی مراسم سپاس معلم را به خوبی انجام دهند و رتبه های خیلی خوبی در سطح استان کسب کنند.

نصری تصریح کرد: از کسب رتبه های خوب در حوزه های آموزشی، پرورشی و هنری می توان دریافت که شهرستان ظرفیت خوب و بالای دانش آموزی دارد و اگر حمایت خانواده ها و برنامه ریزی خوب صورت بگیرد می توانیم شاهد موفقیت بیش از پیش دانش آموزان باشیم‌.

زهرا زارع رئیس سازمان دانش آموزی محمودآباد در این مراسم گفت: نخستین جشنواره سپاس معلم ویژه دانش آموزان پیشتاز استان مازندران برگزار شد که این دانش آموزان به پاس قدردانی از تلاش های بی وقفه معلمان متناسب با شرایط کرونایی با برنامه ریزی از سوی سازمان دانش آموزی استان اجرا شد.

رئیس سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: از حمایت مدیریت محترم و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تشکر کرده که این بستر را فراهم آوردند تا دانش آموزان بتوانند به فعالیت خود در ایام کرونا ادامه دهند.

زارع افزود: فعالیت دانش آموزان در 9 قسمت شامل کارت پستال، خاطره گویی، بازخوانی سرود، شعرخوانی، خبر نویسی، مصاحبه کوتاه، خادمان سلامت، گل و گلدان، پرسش از اولیاء بوده و در هر سه مقطع شرکت کردند.

به گفته او دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان محمودآباد توانستند 13 عنوان را کسب کنند.

خبرنگار: فاطمه غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار