افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق عشایری شهرستان شیراز

شیراز (پانا) - مدیر کل امور عشایرفارس در آئین افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق عشایری شهرستان شیراز گفت در دولت تدبیر و امید ظرفیت‌های قانونی خوبی در راستای ارتقای وضعیت معیشت جامعه مولد عشایری با همکاری مجلس صورت گرفته که برخورداری عشایر از اعتبارات ارزش افزوده نمونه‌ای از این ظرفیت‌هاست.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق عشایری شهرستان شیراز

به گزارش اداره کل امور عشایر فارس، روح الله بهرامی با اشاره به عملکرد اداره کل امور عشایر فارس افزود: جامعه عشایر یک جامعه مولد، پویا است و آنچه مسئولان و دلسوزان نظام به ویژه تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون جامعه اسلامی است را می‌توان در جامعه عشایری دید.

وی جامعه عشایری را نمونه عینی اقتصاد مقاومتی دانست که تمامی مولفه های این گونه اقتصاد در این جامعه می شود به روشنی دید.

بهرامی اشتغال خانگی را یکی دیگر از شاخصه‌های این جامعه برشمرد که تمامی افراد خانواده به کار مشغول شده و در اقتصاد خانواده مشارکت دارند.

مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 64 پروژه عمرانی در مناطق عشایری استان فارس افتتاح می‌شود افزود: از این تعداد 9 پروژه عمرانی شامل آب انبار، افتتاح دو پل دو دهنه بتنی، آسفالت معابر، پایان مرمت 300 کیلومتر از راه‌های عشایری در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 8700میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده افتتاح شد.

او ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها در مناطق عشایری شهرستان شیراز در مجموع تعداد 350 خانوار عشایری سیار از نعمت این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شیراز در این مراسم به ضرورت ارائه خدمات زیربنائی بر راستای افزایش سطح برخورداری عشایر از خدمات دولت تاکید کرد.

محمدرضا امیری گفت: اصالت، صداقت و قناعت عشایر، ظرفیت های این جامعه را یادآور شد و آمادگی خود و مجموعه فرمانداری و سایر مدیران شهرستانی را در ارائه خدمات بهتر به این قشر از جامعه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار