نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

نباید در آموزش و پرورش مهارت افزایی را رها کرد

کرمانشاه (پانا) - نشست شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمانشاه، با حضور محمد رشیدی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نباید در آموزش و پرورش مهارت افزایی را رها کرد

در این نشست محمد رشیدی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدواریم همگان برای پیشبرد تمامی امورات از منش و اخلاص امام حسین(ع) بهره بگیرند.

وی در ادامه خواستار همیاری و همراهی بیشتر مدیران ارشد استان در پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها در استان شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر استقبال از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در تمام زمینه ها در استان به ویژه کیفی سازی مدارس تاکید کرد.

رشیدی اظهار کرداین شورا بایستی بیش از گذشته فعال شود و سعی کند فضای مدارس توسعه پیدا کنند و کیفی تر شوند، زیرا والدینِ دانش آموزان انتظار دارند با توجه به مبالغی که برای ثبت نام در مدارس غیردولتی پرداخت می کنند، متقابلا خدمات خوبی برای فرزاندانشان ارائه شود.

او با بیان اینکه امروز مهارت آموزی حرف اول را می زند و تولید ارزش افزوده می کند، تصریح کرد: نباید در آموزش و پرورش مهارت افزایی را رها کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و رشد و سربلندی اقتصادی کشور، گفت: ابتدا بایستی اقتصاد دانش بنیان در آموزش و پرورش شکل بگیرد و سپس در دانشگاه ها رشد کند. پس باید کمک کنیم در هر مدرسه اتاقی به نام پایگاه اقتصاد دانش بنیان تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار