محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو

تهران (پانا) - پلیس راه راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو

به گزارش سایت پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور از سوی پلیس راهور ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید:

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ( ۵ شهریورماه) الی ساعت ۶ روز سه شنبه (۱۱ شهریورماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه (۷ شهریورماه) از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه (۸ شهریورماه) از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

ث- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۵ شهریورماه) تا ساعت ۲ روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های (۶ تا ۱۰ شهریورماه) الی ساعت ۲ روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

ث - تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

۴-محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و سمنان - قائم شهر

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه (۹ شهریورماه) از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

۵- محور آستارا- اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع است.

۶-محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع است.

۷-محور سلفچگان - قم ( باند رفت به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه (۹ شهریورماه) از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه تهران - ساوه - سلفچگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار