صمیمی: معنویت در برنامه های حضوری بیشتر است

تهران (پانا) – محمدعلی صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران در مراسم نمادین عزاداری دانش آموزان داوطلب در روزیکه متعلق به حضرت قاسم(ع) است گفت: در ایام دهه اول محرم همه سال برنامه ای با عنوان «احلی من العسل» در روز متعلق به حضرت قاسم(ع) برگزار می شد و تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
صمیمی: معنویت در برنامه های حضوری بیشتر است

صمیمی گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و بیماری منحوس کرونا امکان انجام این برنامه بصورت حضوری و با همان گستردگی وجود نداشت. از این رو تصمیم گرفتیم با همکاری تعداد کمی دانش‌آموز داوطلب در حد ۱۵ یا ۲۰ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ای داشته باشیم تا یاد و خاطره آن برنامه زنده بماند. امیدوارم در سال های آینده با برطرف شدن این بیماری شاهد جمع چند هزار نفری دانش‌آموزان در این برنامه باشیم که به عزاداری و توسل به نوجوان عاشورا، حضرت قاسم(ع) می پردازند.
صمیمی با اشاره به اینکه دانش آموزان داوطلبانه در این مراسم حضور دارند، گفت: این دانش‌آموزان دبیران انجمن اسلامی مدارس اند که از مناطق۴ و ۹ بصورت داوطلبانه اعلام حضور کرده اند و قرار است در اداره کل شهر تهران و میدان فلسطین و شهید حجت دوست اجرای برنامه داشته باشند.
وی افزود: میزان تاثیر برنامه های مجازی قطعا به اندازه برنامه های حضوری نیست و معنویت حاکم بر برنامه های حضوری چیز دیگری است. اما این برنامه ها را باید زنده نگه داریم تا انشاله مجدد بعد از کرونا شاهد حضور حداکثری و معنوی دانش‌آموزان باشیم.
وی در رابطه با اجرای حضوری دانش‌آموزان در فضای شهر گفت: این نوع برنامه ها درفضای شهر بسیار اثر گذار هستند. ما در عید غدیر ۱۱۰ برنامه در سطح شهر تهران داشتیم که بسیار با استقبال مردم روبرو شد و امیدواریم این برنامه نمادین هم همان اثرگذاری را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار