همزمان با سراسر کشور؛

پویش دانش آموزی «هر خانه یک روضه» در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از اجرای پویش دانش آموزی «هر خانه یک روضه» با استفاده از ظرفیت شبکه شاد در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی «هر خانه یک روضه» در سیستان و بلوچستان آغاز شد

محمود همت در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 امسال عزاداری در خانه، سبک سازگار عزاداری حسینی در ایام کرونا است به همین دلیل با هدف احیای سنت‌های قدیمی ایام محرم که یکی از مهمترین آنها روضه‌های خانگی است، پویش هر خانه یک روضه توسط سازمان دانش آموزی در سراسر کشور در دهه اول محرم امسال راه‌اندازی شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پویش از ظرفیت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) استفاده شده است، تصریح کرد: عکاسی از روضه های خانگی، کلیپ های یک دقیقه ای، دلنوشته و خاطره از جمله محورهای این پویش است.

سرپرست سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند در طول ماه های محرم و صفر آثار خود را تهیه و به ادارات آموزش و پرورش تحویل دهند.

وی افزود: آثار ارسالی شرکت کنندگان در این پویش توسط سازمان دانش آموزی استان جمع آوری و در نهایت در شبکه شاد بارگزاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار