رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز داروساز:

تلاش داروسازان در ایام بحران کرونا قابل تقدیر است

رشت (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی، زاد روز حکیم ذکریای رازی و روز داروساز را به تلاشگران عرصه داروسازی تبریک گفت و اعلام کرد تلاش داروسازان در ایام بحران کرونا قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش داروسازان در ایام بحران کرونا قابل تقدیر است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:

پنجم شهریورماه؛ زادروز حکیم زکریای رازی، داروساز بزرگ ایرانی، فرصت مغتنمی برای یادآوری اهمیت جایگاه ارزشمند داروسازی و تقدیر از تلاشگران این عرصه است.

بی شک، نقش بی بدیل جامعه داروسازی در تامین و حفظ سلامتی جامعه به قدری ارزشمند است که به عنوان یکی از پایه های اصلی درمان در جهان معرفی شده است.

با همه گیر شدن ویروس کرونا نقش تعیین کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام سلامت برای تولید و عرضه داروهای اثربخش برای مهار این ویروس منحوس، دوچندان شد. در این راستا داروسازان و نیروهای شاغل در داروخانه‌ها، در ایام بحران کرونا همگام با مدافعان سلامت در میدان خدمت‌رسانی حاضر و برخی نیز به دلیل مواجه مستقیم با بیماران، در معرض ابتلای به این بیماری قرار گرفتند.

اینجانب ضمن تبریک روز داروساز به تلاشگران این عرصه به ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان حوزه داروسازی، از ایزد منان توفیق روزافزون و سلامتی برای همگان مسألت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار