برگزاری مراسم یادبود آزاده فرهنگی، محمد صالحی در آموزش و پرورش کرمان

کرمان(پانا) - مراسم یادبود آزاده سرافراز، فرهیخته فرهنگی حاج محمد صالحی در ششمین روز از دهه محرم در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم یادبود آزاده فرهنگی، محمد صالحی در آموزش و پرورش کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر سادات حسینی رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دنیا مسیر گذر است و همه ما روزی از این دنیا می رویم آنچه می ماند خوبی و بدی است.
وی با اشاره به خدمات ماندگار و اخلاق مداری حاج محمد صالحی خاطر نشان کرد: این آزاده سرافراز و جز آن ۲۳ نفر برای همیشه تاریخ در ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.
آزاده سرافراز «محمد صالحی» متولد 1348 شهر بابک، در 10 اردیبهشت 1361 و در سن 16 سالگی در عملیات بیت المقدس به اسارت رژیم بعثی عراق درآمد و بعد از تحمل هشت سال و چهار ماه اسارت، سرانجام دو سال بعد از پذیرش قطعنامه 598 به میهن بازگشت.
وی پس از بازگشت به وطن با تمام وجود به خدمت صادقانه پرداخت و در آخرین سال های عمرش معاون و مشاور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش کرمان و وکیل پایه یک دادگستری بود.
از ایشان دو فرزند یک پسر و یک دختر به یادگار مانده که هر دو در مقطع پزشکی تحصیل می کنند.
این آزاده صبور پس از تحمل چهار سال بیماری روز گذشته 30 مرداد 99 همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان به میهن، به یاران شهیدش پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار