نشست سرگروه های آموزشی شش پایه دوره ابتدایی منطقه چهار

تهران ( پانا ) - فاطمه امیرآبادی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه چهار، هم اندیشی در تدوین برنامه سالانه گروه های آموزشی و تولید محتوا و بسته های یادگیری مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست سرگروه های آموزشی شش پایه دوره ابتدایی منطقه چهار

نشست سرگروه های آموزشی شش پایه دوره ابتدایی منطقه چهار با موضوع هم اندیشی درخصوص برنامه سالانه گروه های آموزشی و تولید محتوا و بسته های یادگیری، با حضور فاطمه امیرآبادی، معاون آموزش ابتدایی، مسیبی، مسئول گروه های آموزشی ابتدایی، سرگروه های آموزشی و داوران طرح و برنامه های مختلف دوره ابتدایی در سالن کنفرانس امام سجاد (ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، امیرآبادی ضمن قدرشناسی از زحمات و تلاش های سرگروه های آموزشی در سال گذشته در مورد برنامه سالانه و نیز شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید توضیح دادند و به سؤالات حاضرین در خصوص چالش های پیش رو پاسخ داد.

در ادامه مسیبی به محورهای آسیب شناسی برنامه ها و فعالیت های مختلف حوزه گروه های آموزشی اشاره کرد و نظرها و پیشنهادهای حاضرین در این خصوص و در راستای بهبود روش ها و اتخاذ راهکارهای مناسب و عملیاتی را به پرسش گذاشت. او هدف از این آسیب شناسی را توانمندسازی معلمان و نیز دانش آموزان در فرایندیاددهی یادگیری کلاس ها در شرایط سال جدید و کمک به یادگیری بهتر همه عنوان نمود.

از جمله پیشنهادهای حاضرین این موارد بود:

آموزش و توانمندسازی معلمان برای استفاده از فناوری های نوین در فضای مجازی

تشکیل دپارتمان (شورا) های پایه ای مجازی با هدف هم اندیشی و اشتراک تجربیات

تخصیص ملاک های ارزیابی مدارس و معلمان در نحوه عملکرد در فضای مجازی در فرم ارزشیابی سالانه

الزام مدارس به نیازسنجی خانواده ها و احصا دانش آموزانی که به امکانات فضای مجازی دسترسی ندارند و پیگیری فرآیند یاددهی یادگیری آنها به صورت متفاوت

حمایت مدارس از برخی معلمان برای استفاده از فضای مجازی

همسو نمودن طرح و برنامه های متعدد با هدف تمرکز بر یاد دهی یادگیری در فضای مجازی

اتخاذ ساز و کارهای قانونی برای الزام خانواده ها برای همراهی دانش آموزان در استفاده از کلاس های مجازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار